Een Engelstalige website voor Keep Alive Tours

-> Sam Pitzalis van Keep Alive Tours wil een website gericht op internationale klanten: coaches en trainers die hun training naar het volgende level willen brengen. En dat in een inspirerende omgeving die de training versterkt en verrijkt. Met Sam op Sardinië.  

Wat deed Albedo Online?

1 Gamestormsessie en gesprekken met de klant voor de online branding en uitgangspunten van de website.

2 Voorstel voor het design en de structuur van de website.

2 Deskresearch naar de markt en verdieping in de doelgroepen.

3 Tekstredactie in het Nederlands.

4 Beeldredactie en beelden aanvullen met stockfoto’s.

5 Nalezen Engelse vertaling: sluit de vertaalde versie nog steeds aan bij de uitgangspunten?

6 Maken van de website, testen.

7 Oplevering van de website. 

8 Aanleveren factsheet met richtlijnen en de juiste kleuren en maten. 

9 Advies over de online marketing, met name het verbeteren van social media posts, gericht op social selling.

Wil je weten wat we voor je kunnen doen?

Laat een berichtje achter. Dan  nemen we contact met je op voor een koffiemoment via Zoom of in ons ‘Pakhuis’!

Gewerkt voor